10 things about me

1. Jag kollar på massa gamla bilder på facebook just nu och raderar massa!
2. Jag är inne på weheartit nästan varje dag!
3. I julklapp önskar jag mig pengar & iphone.
4. Lyssnar ofta på musik var jag än befinner mig, i skolan, hemma, på bussen, i bilen, ja nästan var som helst!
5. Jag gillar att vara i skolan mer än att vara hemma!
6. Jag hatar potatis, spaghetti, ris och makaroner!
7. Men älskar kyckling, pizza, sushi, hamburgare, kött & sånt.
8. Jag vill bli vegetarian och har varit "halv-vegetarian" en gång!
9. Har ganska bra självförtroende, men tycker att jag är tjock!
10. Jag tycker våran klass är världens bästa, skulle inte vilja byta!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback